Popularni linkovi

Poduzetnička zona Ogulin

Pučko otvoreno učilište Ogulin

Savjet mladih Grada Ogulina

Turistička zajednica Grada Ogulina

Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke

Grad Ogulin - prijatelj djece

Sportska zajednica Grada Ogulina

Radio Ogulin

Vodovod i kanalizacija Ogulin

Stambeno komunalno gospodarstvo Ogulin

Župa Sv. Križa Ogulin

Popis svih linkova

Izbori 2017

Obavijest >>


REPUBLIKA HRVATSKA
GRADSKO IZBORNO POVJERENSTVO
GRADA OGULINA

Sjedište:
Grad Ogulin 
Bernardina Frankopana 11.
I kat – Velika dvorana Gradske vijećnice
tel.  047/532-198
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Gradsko izborno povjerenstvo dežura svaki radni dan  od 8,00 – 16,00 sati u zgradi Grada Ogulina, Bernardina Frankopana 11., I kat.

Sve potrebne informacije, upute, obrasce i priopćenja Državnog izbornog povjerenstva u vezi radnji i postupka provođenja lokalnih izbora, a koji se odnose na izborna povjerenstva, kandidature, financiranje izborne promidžbe, promatrače, birače, te najčešća pitanja i odgovore možete pogledati na web stranici Izbori.hr

Ovjera potpisa

Očitovanje o prihvaćanju kandidature svakog kandidata na listi može se ovjeriti kod javnog bilježnika ili Gradskog izbornog povjerenstva svaki radni dan od 8,00 – 16,00 sati.

Financiranje izborne promidžbe

Nadzor financiranja izborne promidžbe na lokalnim izborima provodi Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske u suradnji s nadležnim izbornim povjerenstvima – općinskim, gradskim i županijskim izbornim povjerenstvom, te Izbornim povjerenstvom Grada Zagreba.

Sve potrebne informacije, upute, obrasce, priopćenja, obavijesti, pitanja i odgovore kao i vodič za izborne sudionike dostupni su na stranici Državnog izbornog povjerenstva.

1. Priopćenje o obvezama izbornih sudionika za financiranje izborne promidžbe na izborima za članove predstavničkih tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave koji će se održati 21. svibnja 2017. 

2. Priopćenje o obvezama izbornih sudionika za financiranje izborne promidžbe na izborima za općinske načelnike, gradonačelnike i župane te njihove zamjenike i na izborima za zamjenike općinskih načelnika, gradonačelnika i župana iz reda pripadnika nacionalnih manjina, odnosno iz reda pripadnika hrvatskog naroda koji će se održati 21. svibnja 2017.

3. Podsjetnik s pregledom obveza političkih stranaka i nositelja kandidacijskih lista grupe birača za financiranje izborne promidžbe.

4. Podsjetnik s pregledom obveza kandidata za župane, gradonačelnike, općinske načelnike o njihove zamjenike za financiranje izborne promidžbe.

5. Vodič za financiranje izborne promidžbe na izborima za članove predstavničkih tijela jedinice lokalne područne (regionalne ) samouprave.

6. Vodič za financiranje izborne promidžbe na izborima za općinske načelnike, gradonačelnike i župane te njihove zamjenike i na izborima za zamjenike općinskih načelnika, gradonačelnika i župana iz reda pripadnika nacionalnih manjina, odnosno hrvatskog naroda.

Obrasci

Obrasci izvješća ispunjavaju se na propisanim obrascima koje je potrebno preuzeti na linku Državnog izbornog povjerenstva.

Izdavanje uvjerenja iz kaznene evidencije

Sukladno Zakonu o lokalnim izborima, uz kandidacijsku listu, nužno je priložiti potvrdu da se kandidat ne nalazi u kaznenoj evidenciji, odnosno posebno uvjerenje. 

Uvjerenje koje izdaje općinski sud da se protiv podnositelja zahtjeva ne vodi kazneni postupak (tzv. uvjerenje o nekažnjavanju)  NIJE VALJANO uvjerenje u svrhu kandidiranja na lokalnim izborima.

Izdavanje potvrde / posebnog uvjerenja iz Kaznene evidencije može se zatražiti u periodu od 14 dana, od stupanja na snagu Odluka Vlade Republike Hrvatske o raspisivanju lokalnih izbora do dana predlaganja kandidacijskih lista za lokalne izbore, odnosno od 20. travnja do 4. svibnja 2017. godine.

 

Zahtjev za izdavanjem potvrde se podnosi:

a. Putem sustava e-Građani

Za potrebe lokalnih izbora 2017. godine u sustavu e-Građani dostupna je nova aplikacije e-Kaznena za elektronsko izdavanje potvrde / uvjerenja iz kaznene evidencije.

· Podnositelj zahtjeva ne nalazi se u kaznenoj evidenciji

Nakon podnošenja zahtjeva u Osobni korisnički pretinac bit će dostavljena digitalno potpisana potvrda da se podnositelj ne nalazi u kaznenoj evidenciji u roku od nekoliko sekundi. 

  

· Podnositelj zahtjeva nalazi se u kaznenoj evidenciji

Nakon podnošenja zahtjeva u Osobni korisnički pretinac bit će dostavljeno digitalno potpisano posebno uvjerenje Ministarstva pravosuđa najkasnije u roku od 3 dana. 

  

Korisničke upute za izdavanje potvrde / posebnog uvjerenja iz kaznene evidencije putem sustava e-Građani

Detaljne upute o postupku registracije u sustav e-Građani i otvaranju Osobnog korisnički pretinac nalaze se na internetskoj stranici Središnjeg državnoj portala: www.gov.hr

  

b. U sjedištu bilo kojeg općinskog suda ili njegovoj stalnoj službi (neovisno o prebivalištu podnositelja zahtjeva)

Adrese općinskih sudova i stalnih službi

 

Zahtjev se podnosi na Obrascu VII.a (Dopuna pravilnika o Kaznenoj evidenciji, Narodne novine br. 34/2017)

· Podnositelj zahtjeva ne nalazi se u kaznenoj evidenciji

Službenik suda će izdati potvrdu na Obrascu VII.b da se podnositelj ne nalazi u kaznenoj evidenciji. 

· Podnositelj zahtjeva nalazi se u kaznenoj evidenciji

Službenik suda neće izdati potvrdu, već će uz suglasnost podnositelja elektroničkim putem dostaviti Ministarstvu pravosuđa zahtjev za izdavanje posebnog uvjerenja iz kaznene evidencije. Ministarstvo pravosuđa će posebno uvjerenje izdati odmah, a najkasnije u roku od tri dana po zaprimanju zahtjeva.

Uvjerenje se preuzima na općinskom sudu ili stalnoj službi gdje je predan zahtjev.

 

Zahtjev za izdavanje potvrde iz kaznene evidencije odnosno posebnog uvjerenja Ministarstva pravosuđa u svrhu sudjelovanja u postupku kandidiranja može se podnijeti i temeljem specijalne punomoći ovjerene kod javnog bilježnika odnosno specijalne punomoći dane odvjetniku (Primjerak punomoći). 

Izdavanje potvrde i posebnog uvjerenja oslobođeno je od plaćanja sudskih i upravnih pristojbi.

Potvrde   i  uvjerenja iz kaznene evidencije  izdaju se u zgradi  Općinskog suda u Karlovcu, Stalne službe u Ogulinu, Bernardina Frankopana 1., svaki radni dan u vremenu od  8,00 – 15,00 sati, soba br. 1. i 8.

Detaljne upute za izdavanje potvrde / uvjerenja iz kaznene evidencije

 

Predsjednica Gradskog izbornog povjerenstva 
Marijanka Cindrić- Županić           

 

 

 

Google

Popularno

 

Poziv na dostavu ponuda za izradu projektne dokumentacije

Novi zakon o zaštiti životinja i zakonske obveze skrbnika pasa.

Javna rasprava (javno savjetovanje) - Projekt razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Gradova Ogulina i Slunja te Općina Cetingrad, Josipdol, Plaški, Rakovica, Saborsko i Tounj - 22.01.2018.

Urbanistički plan uređenja Poduzetničke zone Ogulin – UPU 6 - 21.11.2017.

Prostorni planovi uređenja grada Ogulina - 02.02.2017.

Izvješće o stanju u prostoru - 25.11.2014.

Razminirano područje Grada Ogulina - 16.01.2015.

JAVNA NABAVA - Profil Grada Ogulina - < zadnje 23.01.2018. >

Pristup informacijama >>

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću 09.03.2018. >>

Najčešće postavljana pitanja - 30.01.2017.

Pokroviteljstva i donacije u 2017. godini | Arhiva

Sklopljeni ugovori u 2017. godini

Proračun Grada Ogulina za 2018. godinu i Projekcije za 2019. i 2020. godinu >> 

Financijsko izvješće za 2017. | Financijska izvješća - arhiva

Glasnik Karlovačke županije >>

ODLUKE GRADONAČELNIKA
zadnje 21.09.2017. >

 

Sazivi, odluke i zaključci sa sjednicaSazivi, odluke i zaključci i tonski zapisi  sa sjednica Gradskog vijeća >>

Komunikacija s gradonačelnikom
Grada Ogulina >>>>

Oglasna ploča

 

23.05.2018 - JAVNI POZIV - Parcelacija Drežničko polje - poziv - obuhvat zahvata

14.05.2018 - JAVNI NATJEČAJ za prodaju nekretnine k.č.br. 4371 k.o. Ogulin

08.05.2018 - Podaci vezani uz javni natječaj stručni suradnik za informatičke poslove

04.05.2018 - IZVJEŠĆE O PONOVNOJ JAVNOJ RASPRAVI O III. IZMJENAMA I DOPUNAMA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA GRADA OGULINA

03.05.2018 - OBAVIJEST O JAVNOM UVIDU u Nacrt prijedloga Plana gospodarenja otpadom Grada Ogulina

27.04.2018 - Obavijest predlagateljima i kandidatima kandidacijskih lista za članice/članove vijeća mjesnih odbora

26.04.2018 - Odluka o raspisivanju javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama u Poduzetničkoj zoni Ogulin

26.04.2018 - Odluka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnina u Poduzetničkoj zoni Ogulin

24.04.2018 - Davanje stanova u vlasništvu Grada Ogulina u najam  -  Odluka Lista

24.04.2018 - Obavijest o provedenom postupku oglasa za prijam u službu

24.04.2018 - POZIV NA JAVNI UVID - Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem

20.04.2018 - ODLUKA - Plan gospodarenja otpadom

18.04.2018 - JAVNI OGLAS za prikupljanje zahtjeva zainteresiranih fizičkih i pravnih osoba za sufinanciranje radova na očuvanju i obnovi objekata na prostoru zaštićene urbanističko povijesne cjeline

12.04.2018 - JAVNI NATJEČAJ za prodaju nekretnine

12.04.2018 - Poziv za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata za prijam u službu

09.04.2018 - IZBORI ZA VIJEĆA MJESNIH ODBORA GRADA OGULINA

29.03.2018 - Poziv na dostavu ponuda za izradu projektne dokumentacije

26.03.2018. - PONOVNA JAVNA RASPRAVA  o Prijedlogu III. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Ogulina

23.03.2018. - OGLAS za prijam u službu na određeno vrijeme - Podaci vezani uz oglas

14.03.2018. - OBAVIJEST POLJOPRIVREDNICIMA, PROFESIONALNIM KORISNICIMA SREDSTAVA ZA ZAŠTITU BILJA O PROVOĐENJU IZOBRAZBE O ODRŽIVOJ UPORABI PESTICIDA >>

12.03.2018. - Odluka o poništenju– Javnog poziva - Kultura>>

12.03.2018. - Odluka o poništenju – Javnog poziva - ostale udruge>>

02.03.2018. - N A T J E Č A J – za davanje u zakup poslovnog prostora>>

21.02.2018. - Javni uvid i javna rasprava – za gospodarsku jedinicu „Jasenak-Drežnica“>>

14.02.2018. -  Izvješće o provjeri formalnih uvjeta i popis važećih kandidatura za izbor članova i zamjenika članova Savjeta mladih Grada Ogulina.>>

10.02.2018. -  Javni poziv -  Evidentiranje nerazvrstanih cesta.>>

08.02.2018. -  Obavijest udrugama i drugim neprofitnim organizacijama>>

02.01.2018. - Godišnji plan raspisivanja natječaja/ javnih poziva u 2018. godini za financiranje programa, projekata ili manifestacija koje provode organizacije civilnog društva >>

12.01.2018. - Javni poziv za podnošenje zahtjeva za korištenje Programa potpore poduzetništvu u malom i srednjem gospodarstvu Grada Ogulina u 2018. godini >> 

12.01.2018. - Javni poziv za podnošenje zahtjeva za korištenje Programa potpore poljoprivredi na području Grada Ogulina za 2018. godinu >>

Arhiva oglasa

EU Info

02.02.2018. Raspisan natječaj za pokretanje nepoljoprivredne djelatnosti više informacija >>

Bilten KARLA 15.01.2018. >>

27.11.2017. Pregled trenutno otvorenih natječaja sa rokovima i naznačenim Internet-stranicama na kojima možete naći više informacija >>

21.11.2017. ESIF krediti za rast i razvoj >>

07.11.2017. Aktualni natječaji >>

25.10.2017. - Natječaj EU fondova  za mala i srednja poduzeća >>

02.10.2017.
Otvoreni natječaji - listopad 2017. >>

06.09.2017.
Otvoreni natječaji - rujan 2017. >>

EU info arhiva

Vremenska prognoza

  Foto galerija

Telefonski imenik